Beautiful Me

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s). You have entered to blablabla. I just shared what I like and feel. Put your own words. I hope you like my new skins. Thank you :)

Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Credits


This skin is made by : Mrs AF
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


Contest Ini Blog Saye.


Friday, October 28, 2011 8:38 AM 2 Atashinci(s)



:67:Saya telah diajak/dijemput/diminta/di..Yang seumpama dengannya untuk menyertai satu contest ni :face44: So,here the rules:(Saya dah memenuhi syarat yerr)
  • Follow Blog Dato, Mai [Saya], dan Ilyana.
  • Like page ini dan ini.
  • Buat satu entry mengenai entry ini dan letakkan banner nya sekali.
  • Bagi sebab-2 kenapa awak sayang blog awak [tulis apa yg special kat blog u all].
  • Tag sekurang-kurangnya dua blogger.
  • Jika kurang dari 15 contestant, Contest akan serta merta terbatal.
  • Tarikh contest ini bermula dari 27 Oktober 2011 hingga 20 November 2011.


:79:Sebab apa saya sayng blog saya ni ya.. Sebab pertama saya boleh share semua pengalaman saya,boleh tulis apa yang saya suka dan tak suka serta saya jugak boleh bertemu ramai kawan.Ape yang istimewa kat blog saya ya? Sebab dia warna pink dan simple.Kan kan? :face56: Apa-apa pun,yang pasti,Saya memang sayangkan blog saya walaupun tanpa sebab:q::q: Saya akan tag Erleena dan Fatinaina.. :79: